Cobe chilwero lodge

21 december 2017 - Kasane, Botswana

Hoi hoi allemaal....
Wij hebben even geen bereik(wifi) gehad. De komende 3 dagen hebben we wel weer bereik...daarna zal het weer ff stil worden zolang wij in botswana zijn. Botswana....WAUW!!! het is een land waar je STIL van word!!! Hier leven dier en mens naast elkaar. Wat mooi...wat een ervaringen. De Victoria falls waren erg imponerend!! Vanmiddag op safari geweest...olifanten zijn hier zooooo veel te zien!! Wat opviel is dat de olifanten in Botswana erg rustig is...en je kunt echt zien dat ze gewend zijn aan mensen die ze niets willen doen. In Botswana is jagen verboden. Gisteren moesten we de grens over naar Zimbabwe om naar de Victoria waterfallen te gaan...in Zimbabwe is stropen (jagen) nog niet verboden en waren de olifanten erg op hun hoede en onrustig.
Morgen ochtend 7 uur gaan we weer op safari en morgen middag op een boottocht over de Sabie rivier.
Tussendoor chillen we in de zwembad...want het is hier rond de 40 graden.
Tot spreeks.
Hopen dat jullie een super fijne kersteten hebben gehad op school!!! Morgen hebben jullie alweer kerst vakantie. Een hele fijne kerst gewenst en een gelukkig en gezond nieuw jaar aan iedereen. 💖💖💖💖💖
Lieve groetjes uit Kasane Botswana!!

1. Pascal Liebrand:
    21 december 2017
    Wauw!!!! Wat gaaf! Wij hebben leuke kerst gehad in de klas
    Mis Iris wel hoor!!!
  2. Stefan en Manon:
    22 december 2017
    Wat een gave foto's en wat een mooie verhalen! Het klinkt alsof jullie een hele vervelende reis en vakantie hebben... 😉

Geniet er van en veel plezier!
  3. Jorcsam en Leonie Velders:
    22 december 2017
    Wauw. Wat een ervaring. Jullie ook fijne kerst😘
  4. Sonja Scheffer:
    Wauw wat een gave foto's! Wat een prachtige reis maken jullie. We zijn allemaal wel een beetje jaloers.
    Kerst op school was supergezellig. Nog 1 dagje en dan vakantie! Heel veel plezier nog en we wachten op julliever volgende berichtje!
  5. Theo Sanders:
    23 december 2017
    Een reis om jaloers op te worden.... In 1 woord: schitterend !
    Jammer dat Dani er niet kon zijn bij de kerstviering; er was een lege plek in de klas en dat zie je liever niet. In de klas rouleert een mapje met jullie verhalen en foto's. Iedereen leeft met jullie mee en de aaach's..... en ooohhhs..... zijn niet te tellen.
    We zijn erg benieuwd naar de vele verhalen die Dani in de klas aan ons zal vertellen en de foto's die hij wil laten zien. Fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling van groep 5.