Op de boerderij

7 januari 2018 - Brandvlei, Zuid-Afrika

Hoi Allemaal
Wij zijn nog op de boerderij. We chillen en komen heerlijk tot rust hier. Het is hier heel stil en rustig. Hier kan het zo zijn dat je voor dagen achter elkaar geen auto hoort of ziet. Alleen vogels en de wind. We gaan wandelen als het niet te warm is...rijden op de quad bike van opa en oma...en we voeren de boerderij dieren met regelmaat. De zonsondergangen zijn hier ook fantastisch. Gisteren hebben we ons helemaal ingesmeerd met modder. We mogen schieten met de luchtbuks van onze opa. Het is nog best moeilijk om een blikje te raken. ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„
Aankomende donderdag ochtend rijden we naar Kaapstad. Dan zit de tijd er alweer op voor ons op de boerderij. JAMMER!! We willen hier nog wel 4 weken blijven....MAAR...missen jullie ook al wel weer een beetje hoor. ๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š
We hopen dat iedereen een super fijne vakantie hebben gehad...

Er volgt een paar fototjes
Liefs en knufs van ons ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–

Fotoโ€™s

1. Theo Sanders:
    7 januari 2018
    De afgelopen week druk geweest in en om het eigen huis. Daarom wat minder gereageerd op jullie mails. Heel fijn, dat jullie zo genieten van het verblijf in Afrika.
    De temperaturen hier zijn wel even anders; vandaag vroor het zelfs. Dat zal straks wel even wennen zijn ! (Misschien een goed idee om tot aan de grote vaksantie daar te blijven ?)
    We zien jullie gauw...... Bij deze ook de beste wensen voor 2018 voor jullie allemaal !