Welkom op onze reisblog!

8 december 2017 - Overdinkel, Nederland

Hoi Allemaal
Aankomende vrijdag...dus vandag over precies een week vliegen we naar Zuid Afrika. Zaterdag ochtend, 16 december, landen we in Johannesburg. We zullen hier 2 dagen blijven bij familie. Maandag de 18de december rijden we vanuit Johannesburg richting de grens van Botswana. Dan rijden we door naar onze volgende overnachtings adres. Dit is een klein plaatsje genaamd Francistown. De 19de rijden we verder omhoog in Botswana richting de Zimbabweaanse grens. Naar het plaatsje Lesoma. Hier slapen we 2 nachten. Een dag hiervan gaan we naar de Victoria watervallen over de grens bij Zimbabwe en Zambia. De 21 ste december gaan we naar Kasane. Hier werkt en woont de zus (tante Lieana)van ons moeder. Hier zullen we boottochten maken op de grote sabie rivier en we gaan verschillende safaris doen.
De 24ste vertrekken we richting Maun. Hier overnachten we een nacht. De 25ste december...met Kerst....rijden we weer richting de Zuid Afrikaannse grens. Maar we moeten nog 1x overnachten omdat het hele grote afstanden zijn. We overnachten in Kang!!
De 26ste rijden we weer naar Zuid Afrika. Het word een hele lange rit. S.avonds komen we dan aan in het plaatsje Upington. Hier woont en werkt de broer en schoonzus van onze moeder(ome J.P. en tante Adri)en onze nichtje Elizma. In Upington zal ook de ouders van mama en dus opa en oma Afrika op ons wachten. Want de 28ste rijden we allemaal samen naar de boerderij van onze opa en oma. Hier zullen we ongeveer 12 dagen chillen. De boerderij lijgt in een semi-woestijn gebied. Bij het plaatsje Brandvlei in de Noord Kaap. De 11 de Januari rijden we weer naar Kaapstad. Hier wonen ook familie van ons. Daar gaan we ook gezellig kuieren...
De 12de Januari 2018 vliegen we s'middags weer terug naar nederland. Zaterdag de 13de landen we weer op Schiphol.
Dat is onze hele reis.

De bedoeling van deze blog is dat wij tijdens onze reis fotos en berichtjes plaatsen. Jullie kunnen het lezen en bekijken en zelf ook reageren(vinden wij leuk😃)!!!!
Hier kan verschillende mensen naar kijken dus ook vrienden, familie en de klasgenootjes van Iris en Dani.
Wij kunnen nu nog niet zeggen met welk regelmaat we berichtjes zullen plaatsen...afhangende van wifi en bereikbaarheid.
Wij hopen dat jullie op deze manier een beetje met ons mee kunnen reizen....en zo een idee krijgt van wat we allemaal mee gaan maken.
Lieve Groetjes
Mathijs Ezelle Iris en Dani. 💖

1. Reislogger:
    3 december 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Volmer:
    8 december 2017
    Ga in gezondheid en kom dan ook uitgerust, ontspannen en gezond terug
  3. Theo Sanders:
    17 december 2017
    Dani: Heb je al je huiswerk al af ............. ??? (ha, ha, ha...............- grapje.........)
    Geniet van de warmte daar, want hier is het rond het vriespunt !